|
|
|
Έτοιμα και τα γράμματα των μαθητών μας προς τον Άγιο Βασίλη. Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης έγραψαν τα δικά τους γράμματα προς τον Άγιο Βασίλη στο μάθημα των Αγγλικών με τη βοήθεια του καθηγητή Αγγλικών κ. Σκουρτανιώτη Ιωάννη. Αφού σημείωσαν αν ήταν naughty or nice (άτακτοι ή καλοί), έγραψαν την επιθυμία τους για το πολυπόθητο δώρο από τον Άγιο. Ευχόμαστε ο Άγιος Βασίλης να ικανοποιήσει την επιθυμία του κάθε παιδιού!!! Merry Christmas and a Happy New Year!!! Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε στη χριστουγεννιάτικη εορταστική εκδήλωση της Α΄ τάξης. Η γιορτή αυτή ήταν ένα υπέροχο ταξίδι γεμάτο χαμόγελα, γέλια, παιδική αθωότητα και ζεστασιά. Μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν με ενθουσιασμό και αγάπη, φτιάχνοντας μαζί αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν για πάντα. Η γιορτή μας εστιάστηκε στη «Βαρυστομαχιά του Αϊ-Βασίλη», μια υπέροχη κωμωδία γεμάτη χιούμορ και φαντασία. Τα παιδιά μάς προσέφεραν ένα αξέχαστο θέαμα, γεμάτο γέλιο και ζωντάνια που μας θύμισε την αξία της καλοσύνης, της διασκέδασης και της συνεργασίας. Από την πρώτη σκηνή μέχρι και την τελευταία η παράσταση μάς μετέφερε σε έναν κόσμο παραμυθιού και μαγείας!!! Η συνεργασία των δασκάλων και των γονέων ήταν καθοριστική για την επιτυχία της εκδήλωσης, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια γιορτή που ενώνει τη σχολική μας κοινότητα και τη γεμίζει με χαρά!!! Συγχαίρουμε τα παιδιά μας για τις υπέροχες ερμηνείες τους και τις δασκάλες τους για την έμπνευσή τους!!! Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την αμέριστη στήριξη και συμμετοχή τους που με την παρουσία τους έκαναν την εκδήλωση ξεχωριστή!!! Ας κρατήσουμε αυτή την όμορφη ατμόσφαιρα και τη γιορτινή διάθεση στις καρδιές μας και ας αφήσουμε τις αξίες της αγάπης, της συνεργασίας και της αλληλεγγύης να μας καθοδηγούν σε κάθε μας βήμα!!! Ευχόμαστε σε όλες & όλους "Καλές Γιορτές" γεμάτες υγεία, ευτυχία και ζεστασιά!!! Με αφορμή τις ημέρες των Χριστουγέννων, το Σχολείο μας απέδειξε έμπρακτα ότι η αλληλεγγύη και η προσφορά αποτελούν θεμελιώδεις αξίες της εκπαιδευτικής μας κοινότητας. Μαθητές, μαθήτριες και οι οικογένειές τους ανταποκρίθηκαν με συγκινητική προθυμία στη συλλογή τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Θηβαίων, στηρίζοντας συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
Τα τρόφιμα παραδόθηκαν στους εκπροσώπους του Κοινωνικού Παντοπωλείου, οι οποίοι επισκέφθηκαν το σχολείο μας και παρέλαβαν τη συλλογική αυτή προσφορά αγάπης. Η δράση αυτή δεν είναι μόνο μια βοήθεια σε υλικό επίπεδο, αλλά και ένα σημαντικό μάθημα ζωής για τα παιδιά: μας θυμίζει ότι η προσφορά, ο σεβασμός και η ενσυναίσθηση μπορούν να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τις οικογένειές τους, για τη συμμετοχή και τη γενναιοδωρία τους. Με τέτοιες πρωτοβουλίες, το Σχολείο μας αποδεικνύει ότι η εκπαίδευση δεν περιορίζεται μόνο στη γνώση, αλλά καλλιεργεί και αξίες που μας συνοδεύουν σε όλη μας τη ζωή. Ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους, με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη!!! Αυτήν την όμορφη εποχή των Χριστουγέννων τα παιδιά της Β΄2 τάξης με ενθουσίασαν με μια πολύ ξεχωριστή κίνηση. Με τη βοήθεια της δασκάλας τους δημιούργησαν με πολλή αγάπη και φαντασία ευχετήρια κάρτα, την οποία με χαρά μου πρόσφεραν ως δώρο γεμάτη με θερμές ευχές και όμορφα λόγια!!! Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πόσο συναισθηματική και δημιουργική μπορεί να είναι η προσφορά των παιδιών ιδιαίτερα αυτή τη γιορτινή περίοδο!!!
Η αθωότητα και η ανιδιοτέλεια των μικρών παιδιών γεμίζουν τις καρδιές μας με ζεστασιά και μας θυμίζουν τη σημασία της προσφοράς και της αλληλεγγύης!!! Ευχαριστώ από καρδιάς τα παιδιά της Β΄2 τάξης, τη δασκάλα τους κ. Σαρρή Έλενα, καθώς και την κ. Σαμαρτζή Βασιλική για την υπέροχη αυτή πρωτοβουλία!!! Οι μαθητές/τριες του Σχολείου μας σε κλίμα εορταστικό και χαρούμενο συνεργάστηκαν με τους δασκάλους τους και την εκπαιδευτικό των εικαστικών και δημιούργησαν τυχερά ρόδια, μαγικά δεντράκια, ευχετήριες κάρτες και πολλά ημερολόγια της χαράς. Ήταν μια δραστηριότητα δημιουργική κι ευχάριστη όπου δάσκαλοι και μαθητές/τριες έγιναν συνεργάτες και δημιούργησαν χριστουγεννιάτικα εικαστικά έργα, για να στολίσουν την τάξη, το σχολείο αλλά και το δωμάτιό τους. Οι εκπαιδευτικοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στις δυνατότητες των μαθητών/τριών τους, τους ενθάρρυναν σε κάθε τους βήμα και τους βοήθησαν να αναπτύξουν την αυτοεκτίμηση και την ενσυναίσθησή τους!!! Καλά Χριστούγεννα σε όλες & όλους!!! Και του χρόνου με χαρά!!! Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων μάς δίδαξαν τι σημαίνει αληθινή αγάπη και προσφορά. Με πολλή φαντασία, χρώματα και, πάνω απ’ όλα, με καρδιά γεμάτη ευαισθησία, δημιούργησαν χριστουγεννιάτικες κάρτες για να τις στείλουν σε αντικαρκινικά νοσοκομεία, προσφέροντας ένα μήνυμα ελπίδας και ζεστασιάς σε ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Η δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» δεν ήταν απλώς μια κατασκευή καρτών· ήταν ένα μάθημα ζωής. Τα παιδιά έμαθαν ότι ένα χαμόγελο, μια λέξη καλοσύνης, μια ζωγραφιά μπορούν να φωτίσουν ακόμα και τις πιο δύσκολες στιγμές. Μέσα από τα μικρά τους χέρια, η αγάπη ταξίδεψε και έγινε δύναμη, παρηγοριά και χαρά για τους ασθενείς!!! Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μικρούς μας μαθητές/τριες για την ευαισθησία και την ενσυναίσθησή τους, αλλά και στους εκπαιδευτικούς που με αγάπη και καθοδήγηση καλλιεργούν καθημερινά αξίες ανθρωπιάς και αλληλεγγύης!!! Οι κάρτες θα παραδοθούν στα νοσοκομεία και θα μοιραστούν κατά τη διάρκεια των γιορτών μετατρέποντάς τες στο πιο ζεστό επισκεπτήριο, στο «Επισκεπτήριο Αγάπης»!!! Γιατί τελικά, το πνεύμα των Χριστουγέννων ζει εκεί όπου η καρδιά μαθαίνει να προσφέρει!!! Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι με τη λήξη του Α΄ τριμήνου, τη Δευτέρα 22-12-2025 στις 13.20΄-14.00΄, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση προόδου για τους/τις μαθητές/τριες των Α΄ και Β΄ τάξεων και επίδοση ελέγχων προόδου για τους/τις μαθητές/τριες των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων. Η ενημέρωση και η επίδοση των ελέγχων θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες της σχολικής μονάδας από τους/τις υπεύθυνους/ες εκπαιδευτικούς, με εξαίρεση την Α΄1 τάξη που θα γίνει στην αίθουσα 11 στον επάνω όροφο και την Α΄2 τάξη που θα γίνει στο Εργαστήρι Πληροφορικής, λόγω της λειτουργίας του Ολοήμερου προγράμματος. Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη. Με εκτίμηση, Η Διευθύντρια Παπαχρήστου Μαρία Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις. Χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε μία ανέλαβε να φτιάξει μία διαφήμιση για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Δούλεψαν ομαδοσυνεργατικά, μέσα σε κλίμα αρμονίας και με την ενθάρρυνση και καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Μπαμπανάτσα Ελένης έφτιαξαν πολύ όμορφες διαφημίσεις!!!
|
Κατηγορίες
All
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.
Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Ψηφιακό ΣχολείοΜαθητικό ραδιόφωνοΕκπαιδευτική Τηλεόραση
Παιδαγωγικό ΙνστιτούτοΨηφιακή αλάναΑσφάλεια στο ΔιαδίκτυοΕκπαιδευτικό ΛογισμικόΕιδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων
|









