|
|
«Η ΣΤ΄ τάξη στολίζει με ενσυναίσθηση: Μια πράξη προσφοράς με τα αστεράκια του Make-A-Wish»28/11/2025
Φέτος, η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας επέλεξε να δώσει στο χριστουγεννιάτικο δέντρο της ένα ξεχωριστό νόημα. Τα παιδιά αποφάσισαν να το στολίσουν με τα χαρακτηριστικά μπλε αστεράκια του "Make-A-Wish" (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συμμετέχοντας ενεργά σε έναν ιερό σκοπό: την εκπλήρωση της ευχής ενός παιδιού που νοσεί με καρκίνο.
Με ενθουσιασμό, ευαισθησία και βαθιά διάθεση προσφοράς, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης πήραν την πρωτοβουλία αυτή, δείχνοντας πως η αλληλεγγύη και η καλοσύνη δεν έχουν ηλικία. Κάθε αστεράκι που κρεμούν στο δέντρο συμβολίζει μια μικρή πράξη αγάπης, που ενώνεται με τις προσπάθειες χιλιάδων ανθρώπων για να χαρίσει χαμόγελο και ελπίδα σε ένα παιδί που δίνει τον δικό του "πολύ σκληρό" αγώνα. Η πράξη αυτή δε στολίζει απλώς το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης, στολίζει τις καρδιές όλων μας. Διδάσκει πως τα Χριστούγεννα γίνονται πραγματικά φωτεινά, όταν μοιραζόμαστε, όταν νοιαζόμαστε και όταν προσφέρουμε. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και στη δασκάλα τους κ. Μπαμπανάτσα Ελένη για την ευαισθησία, την πρωτοβουλία και το παράδειγμα προς μίμηση που μας δίνουν!!! «Αυτές οι μέρες γίνονται ιδιαίτερα όμορφες, όταν τα ίδια τα παιδιά μεταδίδουν έμπρακτα το μήνυμα της ελπίδας»!!! Πρωτόγνωρα συναισθήματα, μια φιλία που δοκιμάζεται, το μεγάλωμα που φαντάζει δύσκολο αλλά και συναρπαστικό, μεταφέρθηκαν στη θεατρική σκηνή του θεάτρου «Ακάδημος».
Το υπέροχο βιβλίο της Ζωρζ Σαρή ζωντάνεψε με θεατρική δύναμη και οι μαθητές/τριες των Δ΄1 και Ε΄ τάξεων του Σχολείου μας, την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025, είχαν τη χαρά να συμμεριστούν τις αγωνίες , τις χαρές και τα μπερδέματα των παιδιών, όταν αφήνουν πίσω τους την παιδική ηλικία και κάνουν τα πρώτα βήματα προς την εφηβεία. Όλα αυτά με τη συνοδεία της μουσικής και των τραγουδιών του Σπύρου Λάμπρου και της χορωδίας του. Ήταν μια παράσταση γεμάτη συναισθήματα!!! Συμμετοχή της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στην 22η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Καλαθοσφαίρισης "Special Olympics"26/11/2025
Την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ιδιαίτερη χαρά να συμμετάσχουν στη δράση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της «22ης Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Καλαθοσφαίρισης των Special Olympics 2025», στο κλειστό Γυμναστήριο Θήβας «Ανδρέας Ερρίκος Χατζόπουλος». Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι μαθητές/τριες γνώρισαν από κοντά το πνεύμα των Special Olympics, συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες καλαθοσφαίρισης και ανέδειξαν αξίες όπως ο σεβασμός, η αλληλεγγύη, η συνεργασία και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Η αλληλεπίδραση με τους αθλητές και τους προπονητές των Special Olympics αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία, που ενίσχυσε την ενσυναίσθηση και την κοινωνική ευαισθησία των παιδιών. Η δράση αυτή δεν ήταν απλώς μια αθλητική συνάντηση, αλλά μια γιορτή συμπερίληψης μέσα από την οποία οι μαθητές/τριες μας κατανόησαν στην πράξη τι σημαίνει να αγωνίζεσαι, να προσπαθείς και να χαίρεσαι τη συμμετοχή. Συγχαρητήρια σε όλους/ες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες για την προσπάθεια και την αγωνιστικότητά τους. Ευχαριστούμε τους διοργανωτές των Special Olympics Hellas για την άρτια διοργάνωση. Ήταν μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη σε όλες και όλους!!! "Ο αθλητισμός μας ενώνει, η διαφορετικότητα μας δυναμώνει"!!! Την Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές/τριες των Β΄1 και Β΄2 τάξεων είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα διαδραστικό πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα: «Το νερό, πηγή ζωής σε κρίση» στο Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α) Θήβας. Τα παιδιά διερεύνησαν τον κύκλο του νερού, τη σημασία του για τη ζωή και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να το προστατέψουμε μέσα από ομαδοσυνεργατικές προσεγγίσεις, βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδι. Εργάστηκαν σε ομάδες, αντάλλαξαν ιδέες και ανέλαβαν ρόλους, καλλιεργώντας δεξιότητες συνεργασίας, κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων. Η επαφή των μαθητών/τριών με αυθεντικά περιβαλλοντικά ζητήματα συνέβαλε στην ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης και υπεύθυνης στάσης απέναντι στην κατανάλωση του νερού. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ουσιαστική μαθησιακή εμπειρία, η οποία ενισχύει τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και την Ενεργό Πολιτειότητα!!! Τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ξεχωριστή θεατρική παράσταση, στο Συνεδριακό Κέντρο της Θήβας εν όψει των Χριστουγέννων. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα και έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τον μαγικό κόσμο του θεάτρου.
Η παράσταση με τίτλο: «Ο Σκρουτζ και τα Πνεύματα των εορτών» εντυπωσίασε τα παιδιά με την ερμηνεία των ηθοποιών, καθώς και το προσεγμένο μήνυμα του έργου. Η εμπειρία αυτή συνέβαλλε στην καλλιέργεια της αισθητικής τους, στην ανάπτυξη της φαντασίας και στην επαφή τους με τις τέχνες. Οι μαθητές /τριες επέστρεψαν στο σχολείο ενθουσιασμένοι/ες, έχοντας αποκομίσει πολύτιμες εικόνες και νέες ιδέες!!! Mία από τις δραστηριότητες, που επέλεξαν οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης, ήταν ο ορισμός των κανόνων της τάξης. Η δράση αυτή επιλέχθηκε στο πλαίσιο της καλλιέργειας των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών, αλλά και της ομαλής λειτουργίας της τάξης και ολόκληρου του σχολείου. Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης, μετά από καταιγισμό ιδεών, συζήτηση και ομαδοποίηση των προτεινόμενων κανόνων κατέληξαν στους κανόνες της τάξης τους. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές/τριες συμμετέχουν ενεργά στη λήψη αποφάσεων, καθορίζουν οι ίδιοι τις συμφωνίες που θα διέπουν τις σχέσεις τους και τις αλληλεπιδράσεις τόσο μεταξύ τους όσο και με τους εκπαιδευτικούς.
Και ας μην ξεχνάμε ότι: «Μια κοινότητα ευημερεί, όταν ο καθένας/μια σέβεται κανόνες που προστατεύουν όλους και όλες» Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, η Ε΄ τάξη του σχολείου μας παρουσίασε μια όμορφη και συγκινητική εκδήλωση για την Επέτειο της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Με αφορμή τα 51 χρόνια από τα γεγονότα του Νοέμβρη 1973, οι μαθητές και οι μαθήτριες ανέβασαν στη σκηνή το θεατρικό δρώμενο «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία», τιμώντας με τον δικό τους τρόπο τη μνήμη των φοιτητών/τριών. Μέσα από θεατρικούς διαλόγους, τραγούδια της εποχής και προβολές, τα παιδιά κατάφεραν να μας μεταφέρουν στο κλίμα εκείνων των ημερών. Ανέδειξαν με ευαισθησία και υπευθυνότητα τα διαχρονικά μηνύματα της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και της συλλογικής προσπάθειας. Η υποκριτική τους ικανότητα απέσπασε το θερμότερο χειροκρότημα του κοινού. Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς για την άρτια δουλειά και τη ζεστή ατμόσφαιρα που δημιούργησαν!!! Ας κρατήσουμε ζωντανό το μήνυμα του Πολυτεχνείου: «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία για όλους» Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του σχολείου μας, οι μαθητές/τριες του Β΄1, Β΄2 και Δ΄2 τάξεων επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση: «Η Παναγία των Παρισίων». Το εμβληματικό έργο του Βίκτoρος Ουγκό που καταπιάνεται με θέματα αγάπης, προκατάληψης και κοινωνικής αδικίας, άγγιξε τις καρδιές των μικρών μαθητών/τριών και συγκίνησε με την ιδιαίτερη πλοκή του! Ήταν μια επίσκεψη ενδιαφέρουσα, αφού προσέφερε τόσο την ψυχαγωγία όσο και την προσέγγιση ευαίσθητων κοινωνικών θεμάτων, όπως η αδικία, η φτώχεια, ο κοινωνικός αποκλεισμός και η κατάχρηση εξουσίας. |
Κατηγορίες
All
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.
Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Ψηφιακό ΣχολείοΜαθητικό ραδιόφωνοΕκπαιδευτική Τηλεόραση
Παιδαγωγικό ΙνστιτούτοΨηφιακή αλάναΑσφάλεια στο ΔιαδίκτυοΕκπαιδευτικό ΛογισμικόΕιδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων
|



