|
|
|
Η 30ή Ιανουαρίου είναι μια ιδιαίτερη ημέρα για το σχολείο μας, καθώς τιμούμε τους Τρεις Ιεράρχες: τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, προστάτες της Παιδείας και των Γραμμάτων.
Οι Τρεις Ιεράρχες πίστευαν βαθιά στη δύναμη της γνώσης και της μόρφωσης, αλλά και στη σημασία των αξιών, όπως ο σεβασμός, η αγάπη για τον συνάνθρωπο, η συνεργασία και η αλληλεγγύη. Με το παράδειγμά τους μας υπενθυμίζουν ότι η εκπαίδευση δεν αφορά μόνο τη μάθηση, αλλά και τη διαμόρφωση χαρακτήρων. Στο πλαίσιο του εορτασμού το σχολείο μας πραγματοποίησε εκκλησιασμό στον Ιερό Προσκυνηματικό Ναό του Ευαγγελιστή Λουκά, στον οποίο συμμετείχαν όλοι/ες οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί. Μέσα σε κλίμα κατάνυξης και σεβασμού τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το νόημα της ημέρας και τη σημασία των Τριών Ιεραρχών για την Εκπαίδευση και την κοινωνία. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια όμορφη ευκαιρία για να θυμηθούμε όλοι ότι το σχολείο είναι χώρος γνώσης, αξιών και δημιουργίας, όπου καλλιεργούνται όχι μόνο το μυαλό αλλά και η καρδιά των παιδιών μας. Χρόνια πολλά στις μαθήτριες, στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς!!! Τι κι αν ο καιρός είναι ακόμη κρύος; Την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2026, στην Α΄1 τάξη του Σχολείου μας οργανώθηκε… "ψάρεμα γραμματικής"!!! Στο πλαίσιο των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων της ενδοσχολικής συντονίστριας πραγματοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία στην Α΄1 τάξη από την εκπαιδευτικό κ. Σβίγγου Μαρία στο μάθημα της Γλώσσας, με θέμα: καταληκτική ορθογραφία (-ο και -ω). Μέσα από μια δειγματική διδασκαλία με παιγνιώδεις πρακτικές οι μαθητές και οι μαθήτριες έγιναν μικροί ψαράδες και έμαθαν να ξεχωρίζουν το -ο (όμικρον) από το -ω (ωμέγα) στις καταλήξεις των λέξεων με χαρά και συνεργασία. Στόχος της δράσης ήταν η εμπέδωση γραμματικών φαινομένων, η καλλιέργεια της συνεργασίας και η δημιουργία ενός θετικού, μη αγχωτικού μαθησιακού κλίματος. Ένα μάθημα γεμάτο παιχνίδι, χαμόγελα και ουσιαστική μάθηση!!! Ευχαριστούμε θερμά την εκπαιδευτικό κ. Σβίγγου Μαρία που επικοινώνησε στη σχολική μας κοινότητα τη διδακτική αυτή προσέγγιση!!! Την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2026, είχαμε την χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στο Σχολείο μας στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης την κ. Σοφία Παλάσκα εκπαιδευτικό και εκπρόσωπο του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Θήβας, προκειμένου να επιμορφώσει τον Σύλλογο Διδασκόντων σε θέματα που αφορούν τη «Βιώσιμη Γαστρονομία». Μάθαμε ότι κάθε προϊόν που φτάνει στο πιάτο μας έχει μια αλυσίδα παραγωγής που καταναλώνει πόρους, ενέργεια, νερό, αφήνοντας ένα οικολογικό αποτύπωμα που δεν το αντιλαμβανόμαστε. Έτσι, η καθημερινή μας διατροφή συμβάλλει – άλλοτε περισσότερο, άλλοτε λιγότερο στην περιβαλλοντική κρίση. Η βιώσιμη και αειφόρα γαστρονομία αφορά μια νέα αντίληψη για το φαγητό: πώς παράγεται, πώς καταναλώνεται και πώς σέβεται τον πλανήτη που το γεννά. Κατανοώντας τι σημαίνει οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής μας μπορούμε να μετατρέψουμε κάθε γεύμα σε πράξη ευθύνης. Την ευχαριστούμε θερμά για τα τόσα ενδιαφέροντα που είπαμε και ακούσαμε!!! Την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2026, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του Σχολείου μας -στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας- παρακολούθησαν τη δράση με θέμα: «Ελλάδα Ελεύθερη Καπνού». Τα παιδιά ενημερώθηκαν από εκπρόσωπο της «ΤΟΜΥ Θήβας», κ. Κορογιάννου Μαργαρίτα και μέσω βιντεοπροβολής για τους λόγους που οδηγούνται οι νέοι στο κάπνισμα και τα σοβαρά προβλήματα που προκαλεί στην υγεία με στόχο να αποφύγουν να γίνουν μελλοντικοί καπνιστές.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κορογιάννου Μαργαρίτα για την επίσκεψη και την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ενημέρωση στις μαθήτριες και στους μαθητές μας!!! Την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2026, με ιδιαίτερη χαρά οι μαθητές/τριες της Α' τάξης (Α΄1 &Α΄2) του σχολείου μας υποδέχτηκαν την κ. Ντάντου Βάσια, νοσηλεύτρια της «ΤΟΜΥ Θήβας», η οποία μας μίλησε για την «Πρόληψη Ατυχημάτων». Στόχος μας ήταν να μάθουν οι μαθητές/τριες πώς να προστατεύουν τον εαυτό τους μέσα από απλές, καθημερινές κινήσεις. Τα παιδιά αυτής της ηλικίας συνήθως έχουν μεγάλη περιέργεια, αλλά δεν αναγνωρίζουν πάντα τον κίνδυνο. Έτσι λοιπόν, ακολουθήσαμε βασικές συμβουλές, οι οποίες αφορούν κυρίως τον χώρο του σχολείου (Το «Δεύτερο Σπίτι» μας) Περπατάμε, δεν τρέχουμε: Στους διαδρόμους και κυρίως στις σκάλες, κινούμαστε ήσυχα για να μη γλιστρήσουμε. Παιχνίδι με ασφάλεια: Δε σπρώχνουμε τους συμμαθητές/τριες μας και δεν ανεβαίνουμε πάνω σε θρανία ή καρέκλες. Η τσάντα στη θέση της: Κρατάμε τους διαδρόμους ανάμεσα στα θρανία καθαρούς, ώστε να μην σκοντάψει κανείς. Στον χώρο του Σπιτιού (Ο δικός μας χώρος) Προσοχή στην κουζίνα: Δεν πλησιάζουμε το μάτι της κουζίνας ή ηλεκτρικές συσκευές χωρίς τη βοήθεια μεγάλου. Τακτοποίηση παιχνιδιών: Μαζεύουμε τα παιχνίδια από το πάτωμα, για να μην πατήσει κάποιος πάνω τους και πέσει. Μακριά από «περίεργα» πράγματα: Ποτέ δεν δοκιμάζουμε υγρά που βρίσκονται σε μπουκάλια (όπως καθαριστικά) και δεν αγγίζουμε φάρμακα χωρίς τους γονείς μας. Στο Αυτοκίνητο & στον Δρόμο Πάντα πίσω και δεμένοι: Καθόμαστε πάντα στο ειδικό κάθισμα στο πίσω μέρος και φοράμε τη ζώνη μας, ακόμα και για πολύ μικρές διαδρομές. Η «σωστή» πλευρά: Βγαίνουμε πάντα από την πλευρά του πεζοδρομίου και ποτέ από την πλευρά του δρόμου. Κοίταξε και άκου: Πριν διασχίσουμε τον δρόμο (πάντα από τη διάβαση), κοιτάμε δεξιά, μετά αριστερά και πάλι δεξιά, ακούγοντας προσεκτικά για ήχους μηχανής. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ντάντου Βάσια για την επίσκεψη και τη σημαντική ενημέρωση στα παιδιά μας!!! Την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2026, οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης του Σχολείου μας παρακολούθησαν πρόγραμμα «Αγωγής Υγείας» με θέμα την «Ατομική Υγιεινή».
Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τις εκπροσώπους του Κέντρου Υγείας Θήβας, κκ. Αθηνά Αρβανίτη και Χριστίνα Πέππα για την ατομική υγιεινή, τα μικρόβια και την καθαριότητα. Ευχαριστούμε πολύ τις κκ. Αρβανίτη Αθηνά και Πέππα Χριστίνα για την ενημέρωση στα παιδιά μας!!! Τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2026, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στην αίθουσα της Ε΄ τάξης του Σχολείου μας τις κυρίες Αθηνά Αρβανίτη και Χριστίνα Πέππα (Κέντρο Υγείας Θήβας), οι οποίες μας παρουσίασαν το πρόγραμμα «Ατομική Υγιεινή». Βίντεο, παραδείγματα, απαντήσεις σε ερωτήσεις των μαθητών/τριών αποδείχτηκαν κατατοπιστικά και χρήσιμα στο να μάθουν τα παιδιά γιατί, πότε και πώς φροντίζουμε για την υγιεινή του σώματός μας. Τις ευχαριστούμε θερμά! Tην Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2026, μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Σχολείου μας επισκέφθηκαν μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους το Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Θήβας (ΚΕΠΒ), όπου τους υποδέχτηκε ο Διοικητής του Κέντρου, Ταξίαρχος Γεώργιος Νέλλας και στελέχη.
Αρχικά οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν το Μουσείο Πυροβολικού, στο οποίο εκτίθενται οπλικά συστήματα που επιχείρησαν στο παρελθόν. Ακολούθως, ενημερώθηκαν για τον εξομοιωτή βολής φορητού οπλισμού και για τις δυνατότητες των εξομοιωτών εκπαίδευσης drone που πλέον διαθέτει το Κέντρο. Χαρακτηριστικά των εν λόγω εξομοιωτών είναι ότι παρέχουν από κάθε πλευρά ένα ουσιαστικό και ασφαλές πλαίσιο εκπαίδευσης, το οποίο δεν επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες. Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις παραγωγής άρτου, το Ηρώο του Κέντρου και τέλος τη Λέσχη Αξιωματικών, όπου τους προσφέρθηκε πρόγευμα. Πριν την αναχώρηση ο κ. Ταξίαρχος ευχαρίστησε θερμά τους μαθητές/τριες και τις εκπαιδευτικούς για την επίσκεψη και προσέφερε στα παιδιά ένα αναμνηστικό δώρο: μια στρατιωτική πλακέτα με το όνομα του καθενός/ της καθεμιάς. Τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί αποχώρησαν κατενθουσιασμένοι, γεμάτοι εικόνες, γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις από μια επίσκεψη που σίγουρα θα θυμούνται για καιρό!!! Η ανάρτηση στο "ΡΑΔΙΟ ΘΗΒΑ" ανοίγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.radiothiva.gr/content/38801/episkepsi-toy-7oy-dimotikoy-sxoleioy-thibas-sto-ken-thibas-kepb Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, ο οποίος τηρώντας το όμορφο έθιμο της βασιλόπιτας, τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2026, πρόσφερε βασιλόπιτες σε όλες τις τάξεις του Σχολείου καθώς και στον Σύλλογο Διδασκόντων.
Η πρωτοβουλία αυτή πλημμύρισε τις σχολικές μας αίθουσες με χαμόγελα, ευχές και ζεστασιά, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα γιορτής και αισιοδοξίας για τη νέα χρονιά!!! Ιδιαίτερη χαρά έδωσαν και τα δώρα – ένα βιβλίο για κάθε τυχερό/ή – που αποτελούν πάντα πολύτιμους συνοδοιπόρους στη γνώση και τη φαντασία των παιδιών μας. Οι τυχεροί/ές της κάθε τάξης είναι οι εξής: Α΄1: Κατσέλη Εβίτα Α΄2: Σασλή Ελένη Άννα Β΄1: Κυριάκου Παναγιώτης Β΄2: Σφυρίδης Κωνσταντίνος Γ΄: Πόθας Βασίλης Δ΄1: Καρλής Άγγελος Δ΄2: Παύλου Χαρά Ε΄: Μάμαλης Μάριος ΣΤ΄: Στρογγύλης Στέφανος Εκπαιδευτικός: Παπαχρήστου Μαρία Τέτοιες ενέργειες ενισχύουν το πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης στη σχολική μας κοινότητα και μας θυμίζουν πόσο σημαντική είναι η σύμπραξη σχολείου και οικογένειας. Ευχόμαστε ολόψυχα υγεία, δημιουργικότητα και μια χρονιά γεμάτη όμορφες στιγμές για όλες και όλους!!! |
Κατηγορίες
All
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.
Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα" Ψηφιακό ΣχολείοΜαθητικό ραδιόφωνοΕκπαιδευτική Τηλεόραση
Παιδαγωγικό ΙνστιτούτοΨηφιακή αλάναΑσφάλεια στο ΔιαδίκτυοΕκπαιδευτικό ΛογισμικόΕιδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων
|



